Loading...

Influencerské spolupráce

Home / Case studies / Influencerské spolupráce

Influencerské spolupráce Cellbes

Přáním klienta bylo cílit kampaně na ženy 40 + a dostat do povědomí české a slovenské veřejnosti fakt, že klient, jako jedna z mála značek na trhu, nabízí většinu kousků z kolekce až do velikosti 64.


Influencerské spolupráce Deichmann

Klientovi Deichmann zajišťujeme influencerské spolupráce pro český a slovenský trh už sedmým rokem.


Influencerské spolupráce F&F

Značka F&F nabízí módu pro celou rodinu, proto i její cílová skupina je široká: od maminek dětí všech věkových kategorií, přes mladé slečny, které shání stylovou a cenově dostupnou módu, po starší dámy, ženy plných tvarů nebo i muže každého věku.


Influencerské spolupráce Novakid

Pro on-line školu angličtiny Novakid jsme vytipovali mama influencerky s dětmi ve věku 4-12 let.